2012. április 29., vasárnap

Fantázia dobozok

Tegnap pihenőnapot tartottam - a házimunka terén, nem kellett főznöm se, ezért az alkotásnak szenteltem a napot. Varázslatosak ezek a Josephin Wall képek! Alig tudtam választani, egyik gyönyörűségesebb, mint a másik!
3 dobozt készítettem el hasonló technikával.
Leírom, hogyan készült, hátha valaki kedvet kap hozzá.
A munka menete:

1. Legelőször kiválasztottam a képet - art galery
Egyszerűen csak bemásoltam egy word lapra, szerkesztővel bekereteztem.
2. Kétszer le kell fújni Acryl lakkal az elejét és a hátulját is, és egy napig száradnia kell.
3. Szétszereljük a dobozt, átcsiszoljuk.
4. A tetejét beige alapozóval egy rétegben lealapoztam. Kiválasztottam a képhez és a szalvétákhoz illő színt, felkentem az általam kiválasztott helyre.
5. A repesztőpaszta alapozót felvittem a színes részre, száradás után a pasztát is felkentem. Amikor félig száraz, újra beige alapozóval bekentem az egész felületet, a repesztőpasztát is, majd hagytam tovább száradni.
6.  Most már fel lehet ragasztani a szalvétát. Ha megszáradt, porpasztel krétával árnyaltam.
7. Le kell fújni vékonyan lakkal, hogy rögzítsük a krétát, majd rendes lakkal is le lehet lakkozni.
8. Az alsó részét pácoltam fapáccal.
9. Végül össze kell csavarozni és száradás után már a lakás hasznos dísze lehet!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése