2012. július 27., péntek

Meseláda

Egy hosszadalmas munkán vagyok túl ma. Hazahoztam az iskolából a nyár elején a nagy ládámat, amiben a játékokat tartottunk. Szegény már nagyon megviselt volt- meglátszott rajta a négy év.......
Csiszológéppel és csiszolószivaccsal megszabadítottam az előző réteg festéktől szalvétától, lakktól.
Újra alapoztam kétszer is, majd tört fehér alapot adtam neki. Az alapozó rétegeket mindig finoman átcsiszoltam.
Most úgy gondoltam hogy sokkal szebb, ha csak néhány szalvéta mintáját hozom össze. Ezeket használtam:


A halvány felhőket szivaccsal és ecsettel festettem.
És végül a végeredmény: ilyen lett




Még a lakkozás hiányzik, azt majd később megcsinálom, most egy kissé fáradt vagyok, mert 2 napig készült a láda.




2 megjegyzés:

  1. Ilyen ládát én is szeretnék. Merre lehet ilyet kapni, mármint natúrt? A fiúknak nagyon jó lenne a szobájukba. Remélem, nagyobb kedvvel tennének rendet! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Erika! Ezt a ládát én sok évvel ezelőtt szereztem Budapesten. Utánanézek, hogy honnan lehet beszerezni, és szólok.

      Törlés