2012. augusztus 6., hétfő

Étterem dekoráció

Egy tartalmas nyaraláson vagyok túl. A családdal Pécsen jártunk. Gyönyörű az a város! Nekünk az Alföld után különleges élményt nyújtott.

Most Makó egy igazán csodálatos, frissen nyitott éttermét mutatom be, azzal a hátsó szándékkal, hogy közben elbüszkélkedhessek vele, hogy ezt a mennyezetbe beépített dekorációt én készítettem.
A TheGarden étterem Makótól néhány kilométerre található. Különleges ételei és a csodálatos környezet szépsége mindenki számára igen vonzó lehet.
The Garden Étterem





Nagyon nagy örömmel vettem tudomásul, hogy ilyen nagy és megtisztelő feladatot kaptam. A munkám még a tavasszal kezdődött. Mivel még az iskolában tanítási időszak volt, ezért csak a hétvégéim voltak szabadok, akkor kellett a  festéssel foglalkozzak.
A két lap mérete 160x300cm nagyságú amire oldószeres üvegfestékkel dolgoztam. Azért 2 lap, mert ugyanez látható a földszintről is.

A munkafolyamat képekben:





És végül beépítve:


Köszönöm a lehetőséget!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése