2012. augusztus 28., kedd

"Mesepad"

Elkészült a hét végén a meseláda párja is. Már elég régóta szemezgettem az alapanyaggal a boltban, most végre rászántam magam és megvettem. Nagyon kényelmes 2 személyes pad, pont olyan magas a teteje, mint egy átlagos széké. Eleinte majd erről a mesepadról mi mesélünk a gyerekeknek, ha megtanulnak olvasni, akkor pedig itt ők is bemutathatják a tudásukat. Remélem motiváló erővel fog hatni rájuk...

A pad mintáját főképpen gyerekmintás szalvétákból válogattam össze, illetve a virágokat, a füvet és a felhőt hozzáfestettem.









A tanterem többi dekorációja is saját kezű, ketten a kolléganőmmel készítettük mindet. Ide várjuk a leendő elsőseinket.







5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Szívesen lennék a tanító nénid!:-)

      Törlés
  2. Mónika, gyönyörű a mesepadod! Ilyen kell nekem is! :))) De kár, hogy nem tanítottál sokáig!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Erka!
      Ilyen padot a Burger Faáruboltban lehet kapni. Hamarosan nyit a piacnál, az Erdélyi püspök utcán.

      Köszönöm a dicsérő szavakat! Szívesen tanítanám majd a gyerkőceid....-)

      Törlés
    2. Szia!
      Remélem, fogod majd! :)))
      Majd megnézem náluk! Köszönöm!

      Törlés